Sujuvaa

kokous-

palvelua

Teksti: Tarja Anunti Kuva: Original Sokos Hotel Puijonsarvi
Kokousasiakkaat ovat osuuskauppa PeeÄssän hotelleissa ja ravintoloissa hyvässä hoidossa. Laadukkaaseen asiakaspalveluun ja elämysten luomiseen arjessa panostetaan erityisellä pieteetillä.

Kaikki lähtee meidän tai asiakkaan yhteydenotosta. Siitä eteenpäin me ammattilaisina huolehdimme kokonaisuuden kuntoon jokaista yksityiskohtaa myöten, kertoo myyntipalvelun esimies Sari Oinonen Original Sokos Hotel Puijonsarvesta. 

Oinosen mukaan hyvä palvelu tarkoittaa, että palvelu myydään asiakkaan tarpeesta ja tilaisuuden tavoitteesta käsin. Tänä päivänä arvostetaan henkilökohtaisen ja ihmisläheisen palvelun kokemista. Saumaton yhteistyö varauksen tekijän ja jokaisen kokousjärjestelyihin liittyvän henkilön välillä on tärkeää. 

PeeÄssällä on vahva kokemus ja ammattitaito niin suurten kuin pientenkin yritysten kokouskumppanina. Hotellin helppo saavutettavuus ja tasokas miljöö tekee siitä monien kokousjärjestäjien ykköspaikan. 

- Osaamisemme lopputulos näkyy asiakkaalle, kokousvieraalle ja mahdollisille esiintyjille tai puhujille sujuvana tilaisuutena, joka osaltaan tukee kokousjärjestäjän hyvää imagoa. Tyytyväinen asiakas palaa uudelleen. Välitön palaute lämmittää mieltä. 
Kokouspalveluihin kuuluu laaja valikoima monikäyttöisiä kokoustiloja kahdeksan hengen kabinetista parhaimmillaan seitsemän sadan hengen tilaisuuksiin sopivaan yökerhoon. 

Kaikissa PeeÄssän tiloissa on toimiva kokoustekniikka ja hyvät yhteydet. Kokoustarjoiluihin sisältyy kattava valikoima mahdollisuuksia kotimaisista, terveellisestä ja tuoreista raaka-aineista ammattikokkien toteuttamina. 

- Uusiin oheistuotteisiimme lukeutuu vastikään avattu Food & Wine Academy, joka on Puijonsarven vinttitiloihin rakennettu.  Tilassa yhdistyy hulppea keittiö sekä ruokailuryhmä, jonka ympärille mahtuu mukavasti kymmenkunta henkilöä. Siinä tarjotaan pienille asiakasryhmille uudenlainen mahdollisuus kokoontua hyvän ruoan ympärille haluamallaan tavalla, Rôtisseurs-mestareiden opissa ja ohjauksessa, vinkkaa Oinonen. 

 

Muistilista kokousjärjestäjälle:

1. Ajankohta
Tilaisuuden päivämäärä, kellon aika sekä mahdolliset “varapäivät”

2. Osallistujat ja osallistujien määrä

3. Varattava tila
Haluatko perinteisen kokoustilan vai rennomman, kuten sviitin tai saunakabinetin.

4. Tilaisuuden luonne ja tarkoitus
Vapaa-aika vai työ. Kokous, Kick Off, tiimipalaveri, polttarit, Baby Shower, naisten ilta…

5. Kokoustilan pöytämuoto
Luokkamuoto, diplomaatti-pöytä, U-pöytä, cocktail…

6. Kokoustarvikkeet
Tarvitsetko ehkä jotain erityistä vaikkapa innovatiiviseen kokoukseen?

7. Tarjoilut ja erikoisruokavaliot
Millaista tarjoilua olit ajatellut? Pientä ja terveellistä, kahvia ja kahvileipää, kolmen ruokalajin illallista…

8. Majoitustarpeet
Kysy majoitustarjousta jo kokousvarauksen yhteydessä.

9. Tutustuminen hotelliin
Haluatko käydä ennakkoon tutustumassa hotellin tiloihin ja palveluihin?

10. Oheisohjelmaa
Miten olisi saunailta kokouksen päätteeksi tai vaikka keilausta? Ehkä katsomaan huippuartistia hotellin ravintolaan, teatteriin tai ravintolaan herkuttelemaan?

11. Maksutapatiedot  

 

Kokouspalvelut
Sokos Hotel Puijonsarvi

Saatat tykätä myös näistä jutuista

Lähetä juttuvinkki tai kuva