Kansain-
välistymällä

kasvua

Teksti Digimag/Marlene Sanoukian Kuva Fintra Oy
Finnish Trade Organisation FINTRA Oy auttaa yritystä oikeiden ratkaisujen löytämisessä ja niiden toteuttamisessa kohdemarkkinoilla.

Kansainvälistyminen edellyttää yritykseltä suunnittelu- ja kehitystyötä sekä verkostoitumista. Se tuo yritykselle myös paljon uusia mahdollisuuksia kasvun tiellä. 

– Yrityksen täytyy ensin miettiä tarkkaan, mihin omat resurssit riittävät ja millä kärjellä kilpailuun kannattaa lähteä, neuvoo Sonja Antell yritysten kansainvälistymiseen keskittyvästä FINTRA Oy:stä.

Kansainvälisille markkinoille ei Antellin mukaan ole vain yhtä tapaa mennä, vaan markkinoille meno ja strategia ovat riippuvaisia siitä, mitä yritys tuottaa, millaisia sen resurssit ja markkinarakenteet ovat ja millaisia tarpeita tulevilla asiakkailla on. Markkinatutkimuksen kautta yritys löytää oikean paikan arvoverkossa ja oikeat vaikutuskanavat. Hyvä valmistautuminen vähentää väärien investointien tekemistä.

FINTRAn Navigator-tuoteperhe sisältää palveluita kansainvälistymisen polun eri vaiheisiin. Jokaisen tuotteistetun palvelun takana on FINTRAn pitkä kokemus, valmiiksi mietityt tehokkaat prosessit ja tuloksellinen tapa toimia.

FINTRA on yksityinen yritys, jolla on pitkä historia. Nykyinen organisaatio muodostuu Finprosta vuonna 2014 irrotetusta konsultointiliiketoiminnasta. Yritys tekee eri toimialat kattavia asiakastoimeksiantoja ympäri maailmaa. Verkosto on laaja: yli 150 ulkomaista  partneriyritystä, yli 60 maassa. Lisäksi kotimaisia asiantuntijapartnereita käytetään laajasti eri toimialojen konsultointitoimeksiannoissa. FINTRAn toimistot sijaitsevat Helsingissä ja Tukholmassa.

FINTRA OY
Eteläinen Makasiinikatu 4, Helsinki
Puh. 040 668 6366
Senior Consultant, Tommi Reinikainen 
Karlavägen 108, Stockholm
Puh. 050 462 3317
Senior Consultant, Sonja Antell 
info@fintra.fi, fintra.fi

Fintra oy
markkinatutkimus
Navigator

Saatat tykätä myös näistä jutuista

Lähetä juttuvinkki tai kuva